Klantenservice

In dit menu vindt u informatie over alles wat met onze klantenservice en website te maken heeft. U kunt ons altijd e-mailen of bellen, onze klantenservice helpt u graag verder! Wij reageren binnen 48 uur op e-mails (behalve in het weekend en op feestdagen). 

100% klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Wij doen ons uiterste best om goede producten met een topservice te leveren en je bij elk bezoek een fijne shopervaring te geven.

Wilt u meer weten over een product of heeft u een vraag over een zending? Bel of schrijf ons en wij lossen het voor u op.

conact-4


Openingstijden
Maandag  09:00 - 17:00 uur
Dinsdag  09:00 - 17:00 uur
Woensdag  09:00 - 17:00 uur
Donderdag  09:00 - 17:00 uur
Vrijdag  09:00 - 17:00 uur
Zaterdag  Gesloten
Zondag  Gesloten

Contactgegevens
GS Webshop, onderdeel van GS Interfer B.V.

Witgoudweg 8
1362 JD
Almere

KvK nr. 36040160
BTW nr. NL801382567B01

Heeft u een klacht?
Natuurlijk doen wij ons uiterste beste om altijd producten en diensten te leveren van een goede kwaliteit tegen een marktconforme prijs. Wat wij u beloven, proberen wij na te komen. Toch blijft ons werk door vele mensen gedaan worden en helaas kan het dus voorkomen dat er fouten worden gemaakt. Wij kunnen ons werk misschien niet altijd helemaal foutloos uitvoeren, wel kunnen wij de gemaakte fouten oplossen. 

Heeft u daarom een klacht over een product, dienst, medewerker of onze webshop? Meld het ons, wij staan u graag inhoudelijk te woord. Wij lossen klachten en geschillen, indien mogelijk, altijd binnen 48 uur in goed overleg met u op. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bel of schrijf ons en wij lossen het voor u op.

Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is of moet doen wat u er als consument naar alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook nog een fabrieksgarantie. Dit wordt, indien aanwezig, vermeld bij het artikel. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie. Wij conformeren ons aan de regelgeving vanuit de Rijksoverheid en EU. Meer hierover leest u hier

Heeft u een vraag of opmerking over ons garantiebeleid? Bel, mail of schrijf ons. Wij beantwoorden alle vragen binnen 48 uur.  

Meld u aan!

Schrijf u nu in voor de Hyundai Tools nieuwsbrief en hoor als eerste over:

  • Nieuwe Hyundai Power Products
  • Speciale aanbiedingen
  • Handige tips en nieuws over onze producten
mail